piątek, 25 października 2013

Nowoczesne łóżka drewniane - dziś sami je współtworzymy !!!

Kiedy ostatnio oglądałam sobie łóżka w kilku sklepach, zauważyłam, że największą popularnością cieszą się łóżka drewniane: http://materacerzeszow.wordpress.com/category/lozka-drewniane/ Kiedy na zachodzie pojawiają się różne materiały typu plastik czy metal, my wciąż jesteśmy raczej tradycjonalistami, jesli chodzi o materiały i poszukujemy klasycznego drewna.
Bez wątpienia króluje drewno sosnowe, które jest idealne, bo dość plastyczne, aby nadać mu odpowiedni kształt, i na tyle wytrzymałe, by mogło przetrwać latami.
Dziś wybór łóżek drewnianych jest ogromny. Możemy wybierać pomiędzy naturalnym drewnem, albo takim które jest delikatnie barwione, jak w przypadku łóżek Janpol.
Możemy też zdecydować się na obicie, które doskonale dopasuje się do naszego wnętrza.
Mnie szczególnie urzekły łóżka Hilding. Po pierwsze dlatego, że są robione z drewna pozyskiwanego w sposób racjonalny czyli ekologiczny. Druga rzecz to niezwykle ładne tkaniny obiciowe, które różnią się między sobą nie tylko kolorem, ale także fakturami. Możemy wybrać klasyczną tkaninę grubo tkaną - troszkę jak len, albo taką o fakturze zamszu, czy wreszcie dwa rodzaje eko-skóry o różnej ziarnistości. Wybór ogromny, świetnie, bo nie ma to jak wpływać samemu na kształt swojego łóżka.
Dziś wybór mebli to już nie tylko wycieczka po sklepach, to współtworzenie, które jest fajne, bo pozwala nam rozwinąć skrzydła wyobraźni :)

4 komentarze:

  1. Oczywiście łóżka drewniane są fajne, ale jeśli myślimy o sypialni. W innym przypadku np. w salonie ważne jest odpowiednie umeblowanie tego pomieszczenia. Jak piszą w http://www.greenstyl.pl/5-rzeczy-na-ktore-warto-zwrocic-uwage-wybierajac-meble-do-salonu/ jest kilka kwestii na które warto zwrócić uwagę wybierając meble do salonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o wybór łóżka do sypialni, to powinno ono być wg mnie przede wszystkim duże i wygodne. Ja do swojej sypialni zdecydowałem się zakupić łóżko na wymiar. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ podczas składania zamówienia określiłem kilka detali wpływających na wygląd mebla oraz skorzystałem z pomocy doradcy w kwestii wyboru odpowiedniego materaca. W ten sposób zakupiłem wygodne łóżko z bardzo komfortowym materacem.

      Usuń
  2. To prawda meble w naszych wnętrzach są na pewno niezwykle istotne i ja również muszę przyznać, że na nich od niedawna się skupiam. Muszę dodać, że ostatnie meble wykonywał mi stolarz http://kacprzak-stolarz.pl/ którego każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór stolarza jest kluczowy przy planowaniu większych projektów meblowych lub gdy wymagana jest personalizacja. Dobra komunikacja, umiejętność interpretacji potrzeb klienta i solidne rzemiosło są cechami, które definiują profesjonalistów w tej branży. Strona internetowa https://kacprzak-stolarz.pl/ może dostarczyć niezbędnych informacji na temat zakresu usług, metod pracy oraz materiałów, które są używane. Klienci mogą również zwrócić uwagę na dostępne recenzje i opinie, które pomagają w ocenie wiarygodności i jakości oferowanych usług przez stolarza.

    OdpowiedzUsuń