środa, 9 października 2013

Piękne łóżka do sypialni.

Z pewnością łóżko jest jednym z najbardziej rzucających się w oczy mebli w sypialni. I takim, na który zawsze najbardziej zwracamy uwagę. Mnie najbardziej podobają się meble skandynawskie, bo w ogóle lubię taki skromny, trochę ascetyczny styl. Proste, najlepiej w czarnym albo białym kolorze - też trochę w takich kolorach tego sezonu. Oczywiście najfajniej, gdyby były zrobione z litego drewna, ale nie oszukujmy się - nie jest to tania rzecz. Na szczęście całkiem sporo fajnych i nawet nie takich wcale drogich łóżek można znaleźć. A poniżej kilka, które mi się spodabały. Na razie jednak poza moim zasięgiem ;)


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To że łóżka są piękne to na pewno nie podlega wątpliwościom. Ja jednak kupiłam sobie materac dla alergików https://senpo.pl/materace/materace-dla-alergikow żeby mój sen był po prostu zdrowy. Wtedy czuje się bardzo dobrze i oddycham jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo doczekam się swojego nowego mieszkania które będę brała od dewelopera https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ i też właśnie myślę nad tym jak urządzić sypialnię oraz jakie łóżko wybrać. Wybór jest tak ogromny, że nie wiem na co się zdecydować,a jeszcze kwestia materaca zostaje..! I weź tu człowieku się na coś zdecyduj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łóżko jest najważniejszym meblem w sypialni, więc powinniśmy zadbać o to aby było dla nas jak najbardziej komfortowe do odpoczynku. Przede mną trudny wybór, bo oglądałam już wiele różnych łóżek i aranżacji sypialni https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . Niestety nadal nie potrafię zdecydować się na konkretny styl. To bardzo trudna decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukujesz wysokiej jakości materiałów tapicerskich? Odwiedź stronę https://hurtownia-akces.pl/, gdzie znajdziesz hurtownię tapicerską oferującą szeroki wybór tkanin, skór, pianek i innych akcesoriów. Kliknij w link i przekonaj się, że ich produkty są trwałe, estetyczne i spełnią Twoje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystałem z usług dostępnych na https://tapicer.warszawa.pl/ i jestem niesamowicie zadowolony z wyników. Ich profesjonalizm, precyzja i dbałość o szczegóły są na najwyższym poziomie. Moje meble wyglądają teraz jak nowe, a cały proces przebiegł bez najmniejszych problemów. Zdecydowanie polecam ich usługi każdemu, kto chce odświeżyć swoje meble.

    OdpowiedzUsuń