wtorek, 24 września 2013

Elektryczne stelaże do łóżka- Hilding Oryginal oglądałam w Rzeszowie.


Wybór łóżka zazwyczaj jest powiązany z wyborem stelaża. Możemy oczywiście zafundować sobie nowy stelaż do starszego łóżka i to też jest całkiem dobre rozwiązanie.
A jakie mamy opcje. Różne stelaże do łóżka- w Rzeszowie moje poszukiwania zaczęłam w sklepie Wyspani Związani z Naturą i tam skończyłam, bo zobaczyłam już chyba wszystko :)
To, co możemy znaleźć w ofertach różnych firm, to przeróżne stelaże. Zaczynając od takich najbardziej klasycznych, które wszyscy dobrze znamy, aż po stelaże regulowane automatycznie.
Ja szczególnie blisko przyjrzałam się stelażom regulowanym elektrycznie marki Hilding, bo jest to z pewnością fajna sprawa. To co jeszcze mnie uderzyło, jeśli chodzi o firmę Hilding to to, że stelaże naprawdę świetnie się prezentują od strony estetycznej, ale to mnie akurat nie dziwi, bo Hilding zawsze bardzo dba o estetykę swoich produktów.
Ale wracając do elektrycznie regulowanych stelaży. W serii Oryginal na przykład mamy stelaż Oryginal Moto, który wydaje się niezwykle elastyczny. Możemy sobie wyregulować i wysokość podgłówka i podnóżka. W ten sposób takie łóżko może się bardzo szybko stać leżakiem- tak mi się ten stelaż skojarzył. Poza tym to doskonałe rozwiązanie, jeśli ktoś tak jak ja, lubi czytać w łóżku.
Elektryczne stelaże do łóżka nie są już nowością, ale na pewno hitem :)

2 komentarze:

  1. Chyba jakoś do mnie nie przemawiają takie stelaże. Zdecydowanie bardziej lubię tradycyjne łóżka jak https://senpo.pl/lozka/lozka-100x200/ gdyż wiem jak bardzo liczy się komfort spania. W końcu następny dzień jest o wiele lepszy jak się dobrze wyśpimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat takich mebli ja jeszcze nigdy u siebie nie miałam więc również ciężko jest mi cokolwiek na ten temat powiedzieć. Za to jestem zdania, ze świetne meble do wnętrz od zawsze mają w https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i ja chętnie tam właśnie takie rzeczy zamawiam.

    OdpowiedzUsuń