piątek, 25 października 2013

Komody do sypialni - piękne okazy.

Dziś chciałabym wam jeszcze pokazać kilka pięknych komód do sypialni, które ostatnio znalazłam, przeszukując sieć. Komoda w sypialni bardzo się przydaje i myślę, że jest jednym z niewielu niezbędnych w tym pomieszczeniu mebli.
Te, które widzicie na zdjęciu, są w przeważającej części zrobione z drewna, ale kiedy tak się różnym komodom przyglądałam, to zauważyłam, że nie ma właściwie żadnych ograniczeń. To może być drewno, ale i metal, plastik - cała masa naprawdę pięknych okazów.
Jeśli macie talent, możecie próbować zrobić coś swojego, bo warto. Niektóre ręcznie robione komody są naprawdę piękne.

2 komentarze:

  1. Oczywiście takie dodatki do sypialni jak najbardziej się spisują gdyż tam również musimy trzymać jakieś rzeczy. Mimo wszystko jak dla mnie bardzo ważne jest to aby się dobrze wyspać. Jeżeli mamy sprawdzone łózko od senpo to wtedy na pewno będziemy się lepiej wysypiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze ceniłem sobie rzemiosło i jakość wykonania, dlatego kiedy potrzebowałem niestandardowych mebli do mojego domu, wiedziałem, że tylko doświadczony stolarz będzie w stanie sprostać moim oczekiwaniom. Szukając kogoś, kto łączy tradycyjne techniki z nowoczesnym designem, natrafiłem na https://kacprzak-stolarz.pl/. Ich portfolio i podejście do projektów na zamówienie sprawiły, że zdecydowałem się na współpracę. Efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, a jakość wykonania była wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń