środa, 30 października 2013

Dobre, tanie materace - radzę postawić na Janpol.

W dobie kryzysu każdy z nas szuka jakichś oszczędności :) Jeśli przymierzamy się do urządzania sypialni, to wbrew pozorom, wtdatki są całkiem spore.
Na materacu generalnie nie powinno się oszczędzać, bo będzie miał wpływ na nasz komfort snu, a w rezultacie na całe nasze funkcjonowanie.. Jednak jeśli chemy kupić tanie materace, wcale nie musimy tego robić kosztem jakości. Można wybrać na przykład materace Janpol. To polska firma z bardzo dużym doświadczeniem i spotkałam się z wieloma pozytywnymi komentarzami na jej temat. Oferta jest bardzo szeroka i to uważam za jedną z największych zalet Janpola. Jest w czym wybierać.
Prawdopodobnie spodziewacie się, że polecę wam materace sprężynowe, bo te rzeczywiście są najtańsze. Jednak dziś celowo postanowiłam je ominąć, żeby pokazac wam, że tani materac wcale nie musi być bonellowy.
Całą ofertę możecie sobie oglądnąć na przykład na stronie supermaterace.com.pl, ale ja wybrałam tylko jeden z najtańszych modeli
Doskonałej jakości są niedrogie materace kieszeniowe. Jesli nie możecie się przekonać do takich sprężynowych, to taki model będzie świetnym wyborem. Na przykład model Klio można kupić już za niecałe 400 złotych, co moim zdaniem jest świetną ceną. Za więcej musielibyście kupić materac na przykład w Jysk, ale za jego jakość nie ręczę :) Klio ma we wnętrzu kieszenie ze sprężynami. Jest dwustronny i z dwóch stron obłożony pianką. Do wyboru macie dwa rodzaje pokrowca pralnego. Całkiem sporo opcji jak na taką cenę.
Szukajcie w firmach znanych, a na pewno Janpol taką jest, bo one nie mogą sobie pozwolić na wypuszczenie bubla w postaci taniego materaca do niczego.

3 komentarze:

  1. U mnie w sypialni sprawdza się materac kieszeniowy, który charakteryzuje się różną twardością w poszczególnych jego częściach. Bardzo wygodna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie materace kieszeniowe są dobre i ja również staram się z nich korzystać. Mam u siebie jeden kupiony w salonie https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-gdansk-city-meble/ i jak do tej pory spisuje się bardzo dobrze. Przede wszystkim jest mega wygodny co mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są też materace hybrydowe, ostatnio stały się popularne i ludzie sobie chwalą. Ale rodzajów jest dużo więcej, odwiedźcie sobie koniecznie Salon Snu - new-hever.pl , tutaj znajdziecie materace najlepszych producentów

    OdpowiedzUsuń