czwartek, 24 października 2013

Bardzo twarde materace Janpol - dla twardzieli ;)

Niewiele osób lubi spać na bardzo twardym materacu, większość z nas jednak preferuje coś bardziej miękkiego. Tytuł posta to oczywiście żart, bo czasami sytuacja zmusza nas do takiego wyboru - na przykład choroby kręgosłupa. Jeśli lubicie spać na twardym podłożu, albo po prostu musicie takie wybierać, to twarde materace Janpol będą według mnie najlepszym wyborem. Dlatego, że chyba już twardszych nie znajdziecie.
Zacznijmy od tego, co nadaje im taką budowę. Generalnie są to dwa materiały: kokos i filc.
Kokos w materacach występuje w formie mat, które są robione ze sprasowanego włókna kokosowego. Taki materiał jest uznawany za idealny, ponieważ mimo swojej twardości cały czas pozostaje sprężysty i elastyczny, dzieki czemu po pewnym czasie nie rozpadnie się.
Filc z natury jest elastyczny, ale jednocześnie dość mocno "ubity".
Zacznę od ekstremalnego przykładu z Janpola. Ekstremalnego dlatego, że o ile 4 na skali firmy to materac H2, to ten model to 10. Wyobrażacie sobie więc, jak musi być twardy. A to materac Janpol Tytan. I dalej idzie kolejne zaskoczenie, bo wykonany jest z ...pianki. Jak widać wcale twardy materac nie musi być kieszeniowy. A na piance jest ułożona warstwa kokosu. To najtwardszy materac nie tylko w ofercie Janpol, ale pośród wszystkich, które oglądałam.
Potem mamy jeszcze Zeus z oceną 9 z 10-punktowej skali. Ten z kolei to lateks i płyta kokosowa, ale i końskie włosie, które w materacach nie pojawia się często. Ono też utwardza, ale i działa antybakteryjnie.
Zeus i Tytan- to twarde materace Janpol, które na pewno wam polecam, jeśli lubicie takie podłoże do spania.

1 komentarz:

  1. Jeżeli ktoś lubi takie twarde materace to myślę, że jak najbardziej się odnajdzie śpiąc na nich. Ja mam w sumie takie średniej twardości. Kupowałam je w senpo i do tej pory służą mi idealnie.

    OdpowiedzUsuń