poniedziałek, 9 września 2013

Jakie wybrać łóżko do sypialni ?

To jest temat, nad którym zastanawaim się już jakis czas. Mam okazję wymienić swoje sypialniane meble, a że zazwyczaj jest to zakup na kilka lat, więc muszę się nad tym zastanowić.
Na pewno kusi być podwójne, bo na jednoosobowym się nie zmieścimy ;) Swoją drogą zastanawiałam się ostatnio, jak to za szczeniaka dawaliśmy radę pomieścić się z połówką na mojej starej jedynce. Szczerze mówiąc nie wiem, jak to wyglądało, bo nawet na dwuosobowym czasami się przepychamy. Moja połowa to dwie mnie, więc na pewno musi to być coś konkretnego, żebyśmy nie wpadli do piwnicy.
Myślałam o kolekcji Hevea, której zdjęcie widać w poprzednim poście- bardzo podobają mi się meble z litego drewna- choć wolałabym może coś trochę ciemniejszego.
Lite drewno zawsze miało dla mnie taką urzekającą szlachetność. Nie bardzo lubię zbyt wywijane formy, a przy prostszych najlepiej prezentuje się właśnie jakiś szlachetny materiał.
Świetna jest ta seria Family- doskonale, że dostępna w kilku rozmiarach. Moja sypialnia jest dość mała, ale jakiś kompromis musimy jednak znaleźć ;)
Pewnie się na nie zdecyduję- na wyspani.sklep.pl znalazłam je w naprawdę dobrej cenie, jak na łóżko z litego drewna. Nie jestem jeszcze pewna, jaki kolor wybrać, waham się pomiędzy orzechem i wenge- może coś doradzicie ?

1 komentarz:

  1. To jest bardzo ogólnie zadane zapytanie, gdyż tutaj wiele zależy od tego jakie łóżka lubimy. Ja bardzo sobie chwalę łóżka z https://senpo.pl/lozka/ i jestem przekonana, że są one jednymi z najlepszych łóżek na naszym rynku.

    OdpowiedzUsuń