poniedziałek, 9 września 2013

Piękna sypialnia moich marzeń.

Każda z nas ma na pewno w głowie obraz swojego wumarzonego domu. Tu sto to, tam tamto :) Nie ma przyjemniejszej rzeczy, jak planowanie wystroju swojego ukochanego domu.
Moim oczkiem w głowie zawsze była zypialnia. Pamietam zajęcia szkolne, na których projektowaliśmy- oczywiście na papierze, swoje ukochane domy i ja zawsze najwięcej uwagi właśnie sypialni poświęcałam. Nie wiem dlaczego- może to takie moje małe skrzywienie ;)
A jak wygladałaby moja sypialnia marzeń ? To pytanie na pewno sobie zadajecie ;) Przede wszystkim musi byc w niej mnóstwo światła. Uwielbiam światło i promienie słońca, które wpadają do pokoju, kiedy się budzę- kiedy oczywiście nie muszę wstawać z kurami, czego nienawidzę !!!
Kiedyś niesamowicie podobał mi się skandynawski styl- wiecie, bardzo ascetyczne wnętrze, duże przestrzenie, a w centrum pokoju łóżko, na którym skupia się cała uwaga.
Teraz jednak wybrałabym coś bardziej przytulnego, pewnie pojawiłoby się trochę naturalnego drewna. Ciągłe jednak podobają mi się proste wnętrza- dalej nie lubię baroku ;)
Poniżej kilka moich typów, zamierzam wkrótce przemeblować trochę swoją sypialnię :)


1 komentarz:

  1. Musze przyznać, że wygląda to na prawdę ciekawie i sam zastanawiam się nad taka aranżacja. Nie wiem jednak na jaki rodzaj materaca się zdecydować. Podobno bardzo dobrej jakości piankowe Materace Viscotherapy produkuje i u nich opłaca się kupować. Czy waszym zdaniem to prawda?

    OdpowiedzUsuń