poniedziałek, 9 września 2013

Dodatki do sypialni - szafki Hevea.

Jeśli do sypialni łóżko, to trzeba pewnie też pomysleć o jakichś mebelkach. Szczerze mówiąc, to w naszej sypialni niewiele jest na nie miejsca, tym bardziej, że planuję jeszcze zamontować tam całkiem sporą szafę przesuwną.
Zastanawiałam się nad nią dość długo, ale myślę, że to świetne rowiązanie, bo miałabym wszystko na jednym miejscu, bez konieczności biegania z jednego pokoju do drugiego.
Jednak na szafeczki się pewnie zdecyduję, bo prędzej czy później o czymś, co da się postawić koło łóżka też muszę pomyśleć. Do łóżka Hevea, o którym pisałam w poprzednim poście, mogę też dokupić małe szafeczki. takie jak te na zdjęciu. Aha, zapomniałam dodać, że przymierzam się też do zakupu stelaża z bajerami :) Taki jak ten poniżej. Mam nadzieję, że nie załamiemy go przy pierwszym seansie filmowym. Musicie przyznać, że to całkiem fajne rozwiązanie, bo nie trzeba już szukać poduszek pod głowę, kiedy mamy zamiar coś pooglądać.
Jak widać wszystko idzie do przodu :) Kiedy kilka lat temu kupowaliśmy swoje łóżko, nawet nie wiedziałam, że można znaleźć takie bajery- w ofercie wyspani.sklep.pl stelaż jest gratis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz