piątek, 13 września 2013

Pokrowce na materace- latem chłodzą, zimą grzeją !!!

Czy wiecie, ile pokrowców na materace ma w swojej ofercie Hilding ?? Dziesięć !!! Istne szaleństwo, wybranie jednego dla kogoś niezdecydowanego może być naprawdę bardzo trudne :)
Dopiero, kiedy zaczynamy się im przyglądać bliżej ( oglądałam też pokrowce Janpol, ale Hidling ma więcej bajerów), można zauważyć, że pokrowce na materace jednak się różnią ;)
Mnie zaciekawił pokrowiec Hilding Comfort- na szczęście na razie nie muszę wybierać niczego antyalergicznego :) A zaciekawił mnie dlatego, że ma dwie strony- zimową i letnią, które są odpowiednio przstosowane. Znacie na pewno to uczucie, kiedy w lecie, jak jest gorąco, próbujecie znaleźć chociaż jednak chłodny kawałek materaca  Ten materac po jednej ze ston jest pokryty włókniną klimatyzowaną, i latem podobno nie nagrzewa się aż tak szybko. Jak dla mnie świetna sprawa i na pewno nie tylko dla mnie :)
Warto pomysleć o takim pokrowcu na materac, tymbardziej, że to jeden z tych, które mają najmniej bajerów, a i tak prezentuje się świetnie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz