piątek, 13 września 2013

Materac dla noworodka i niemowlaka- Hevea Lifenest- wyjątkowe rozwiązanie.

Muszę Wam napisać o specjalnym materacyku, który ostatnio znalazłam, bo po prostu uważam, że jest genialny !!!
Już chyba z racji wieku zaczynam zwracać uwagę na artykuły przeznaczone dla dzieci ;) Ten jest jednak zupełnie wyjątkowy, to materac dla noworodka i niemowlaka od firmy Hevea, który bazuje na trchnologii Lifenest. Kiedy go zobaczyłam, pomyślałam sobie, co to jest ? Dopiero, kiedy przyjrzałam mu się bliżej, stwierdziłam, że ktoś naprawdę sporo się nagłowkował, żeby to wymyślić. Jasn, wydaje się całkiem prosty, ale to właśnie najprostsze rozwiązania są najbardziej spektakularne :)
Po pierwsze siatka wewnątrz materacyka, na której leży dziecko- główka się delikatnie zapada i nie odkształca, dziecko ma dodatkowy przewiew. I właśnie te cechy powodują, że ten matercyk jest stosowany w profilaktyce SIDS czyli zespołu nagłej śmierci łóżeczkowe, oraz w profilaktyce plagiocefialli czyli spłaszczenia główki.
Świetna sprawa, naprawdę niesamowita. Cena też całkiem przystępna, jak na takie rozwiązanie, materacyk Lifenest- można go też stosować, iejako nakładkę na zwykły materacyk- na supermaterace.com.pl znalazłam w zestawie z materacem Hevea dla niemowlaków- gratis !!!
Ja sobie to rozwiązanie na pewno zapamiętam, bo warto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz