czwartek, 19 września 2013

Materace piankowe- o ich jakość zapytałam specjalistę z Rzeszowa.


Materace piankowe wielu z nas raczej nie kojarzą się z bardzo trwałymi wyrobami ;) Pewnie wiele osób pamięta jeszcze te z okresu PRL-u, które po parudziesięciu nocach zamieniały się już w hamaki  I jak tu spać na czymś takim ?
Dlatego postanowiłam rozwiać swoje wątpliowści i zapytałam specjalistę z rzeszowskiego sklepu Wyspani Związani z Naturą, jak to jest z tymi materacami. Oto, czego się dowiedziałam:
Przede wszystkim materace piankowe są dzisiaj produkowane z zupełnie innych materiałów niż te, które ja kojarzę. To co w nich jest najbardziej zaskakującego to to, że dopasowują się każdorazowo prawie idealnie do naszego ciała, a jednocześnie zupełnie się nie odkształcają. Myślę, że to ważna informacja, bo tego większość z nas się obawia. Materace piankowe, a właściwie cienkie wkłady z pianek termoelastycznych, czy wysokoelastycznych są stosowane także w materacach kieszeniowych, które większość z nas dobrze zna. Pozwalają właśnie na dopasowanie ciała do materaca i poprawiają nasz komfort.
Przetestowałam parę sztuk tutaj : http://materacerzeszow.wordpress.com/2013/09/19/materace-piankowe-co-to-takiego-zapraszamy-do-salonu-w-rzeszowie-na-testy/ są dość popularne i ich wybór jest spory- i muszę stwierdzić, że rzeczywiście leży się na nich rewelacyjnie. Polecam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz