środa, 9 października 2013

Zdrowotne materace ortopedyczne mogą pomóc.

Tak się składa, że kilka osób z mojej rodziny cierpi na choroby kręgosłupa. Czasami przyznam się szczerze nie wiem, jak można nie móc się dajmy na to wyprostować, pewnie dlatego, że mi się to nigdy nie przydarzyło. To musi być bardzo dziwne uczucie :)
Jestem pewna - i to wiem od mojej mamy- że dobrze dobrany materac ortopedyczny może zdziałać cuda. A źle dobrany sporo nas kosztować.
Moja mama przez dobrych kilkanaście lat cierpiała na ból pleców, który jak ręką odjął zniknął, kiedy kupiła sobie odpowiedni materac ortopedyczny. I wcale nie był to jakiś bardzo specjalistyczny podukt. Po prostu materac dobrej firmy, z 7 strefami twardości i dobrze dobray do wagi. Skończyły się kłopoty z - jak ona to nazywa- łupaniem w plecach, porannym bólem i wszystkimi tymi przyjemnościami.
Spanie na desce, które też kiedyś w akcie desperacji wypróbowała, wcale nie było dobrym pomysłem. Za twardy materac po prostu męczy mięśnie i kręgosłup.
Jesli macie podobne problemy, to radzę się przyjrzeć, czy nie śpicie na za miękkim, albo za twardym - to może być przyczyna. Tutaj link do sklepu, gzdie możecie sobie zobaczyć różne ciekawostki: http://materacerzeszow.wordpress.com/category/materace-ortopedyczne/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz