poniedziałek, 23 września 2013

Pokrowce na materace - testowałam w Rzeszowie ich niezwykłe rodzaje.



Kiedy kupujemy materac, musimy sobie zazwyczaj także kupić na niego pokrowiec. To bardzo praktyczna rzecz, bo cały materac jest właściwie niemozliwy do wyczyszczeni, a już pokrowiec zdjąć i wyczyścić jest łatwiej. Nawiasem mówiąc, zanim kupicie materac w pokrowcu, koniecznie przyjrzyjcie się, jak będzie zdejmowany, bo ja do końca życia nie zapomnę mojej jedynek walki z pokrowcem- trzy osoby nieźle się przy tym namęczyły ;)
Fajne pokrowce na materace w salonie w Rzeszowie mają Wyspani Związani z Naturą. Przy okazji materaców, pooglądałam sobie i podotykałam także pokrowce. Muszę przyznać, że Hevea ma całkiem ciekawą ofertę pokrowców. Ponieważ zawsze dokucza mi moja sucha skóra, szczególnie zainteresował mnie pokrowiec Aloe Vera, który jest nasączony żelem aloesowym, a do tego ma sobie jeszcze 160 innych pielęgnujących związków naturalnych. Fajnie działa przeciwzapalnie i jest idealny właśnie na swędząca skórę. Pokrowiec Aloe Vera jest tak mięciutki, że szczerze wam powiem, że szkoda by mi było nakładać na niego prześcieradło :)
A pokrowce na materace w Rzeszowie możecie kupić na przykład w sklepie Wyspani Związani z Naturą.

1 komentarz:

  1. Modułowe meble ogrodowe to rewolucja w aranżacji przestrzeni na zewnątrz. Dzięki nim można tworzyć niemal nieograniczone kombinacje, dostosowując je do rozmiaru i kształtu tarasu. Natrafiłem na ciekawy artykuł na ten temat: https://www.malbork1.pl/artykul-4media/24581,urzadzanie-tarasu-z-wykorzystaniem-modulowych-mebli-ogrodowych, który przedstawia różnorodne zastosowania takich mebli. Dzięki niemu zdobyłem mnóstwo inspiracji i przemyśleń na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń