środa, 25 września 2013

Nowoczesne materace Hilding dla miłośników designu.

Zainteresowały mnie ostatnio materace Hildinga. Myślę, że dlatego, że jest to szwedzka firma, a jakoś tak mam słabość w ogóle to stylu skandynawskiego. I oczywiście na początku zwróciłam uwagę na piękne pokrowce, bo spodobał mi się ich prosty styl.
Później zaczęłam się dokopywać do poszczególnych produktów. Pomyśłam sobie, że firma musi być naprawdę pewna swoich produktów, skoro wypuściła tylko jeden model materaca dla dzieci. Albo jest on tak idealnie dopracowany, że wszystkie dzieciaki mogą z niego korzystać, albo Hilding nie skupia się za bardzo na najmłodszych klientach.
Przejrzałam sobie nowoczesne materace Hilding na stronie materacerzeszow wordpress Wiele ciekawych rzeczy się dowiedziałam i stwierdziłam, że produkcja materaców to dziś naprawdę jak nauka. Poprzedzona badaniami, testami i w końcy finalny produkt, który albo zaskoczy albo nie. Trudno jest przecież wyczuć nastroje.
Jak dla mnie ogromny plus należy się im za bardzo fajny, nowoczesny design, na który od razu zwraca się uwagę. Nawet jeśli materac leży pod prześcieradłem, to wcale nie musi być brzydki - może być śliczny - zresztą zobaczcie sami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz