sobota, 21 września 2013

Materace termoelastyczne- Hilding Select Multi- test materaca w Rzeszowie.

Materace termoelastyczne można by nazwać popisowymi produkatmi firm, które działają w branży materacowej, jak ja to nazywam.
Weźmy na przykład jeden z materaców firmy Hilding- Select Multi- materace termoelastyczne w rzeszowskim sklepie Wyspani Związani z Naturą ostatnio testowałam dość długo. I właśnie Select Multi zupełnie zawrócił mi w głowie. O tym, co w środku, za chwilę, a na początek jego wygląd. Śliczny pokrowiec Cashmere, który od razu zwrócił moją uwagę. Fajnie, że choć materaca nie widać, to Hilding mimo wszystko dba, aby wyglądał jak najładniej. Sam pokrowiec jest wykonywany z wełny kóz kaszmirskich i niezwykle delikatny, no i do tego śliczny wzór.

A wewnątrz Select Multi to sprężyny kieszeniowe typu MultiPocket, które jeszcze lepiej dopasowują się do ciala niż klasyczne, oraz wkład z pianki wysokoelastycznej, no i wkład z pianki termoelastycznej. Dzięki temu, kiedy przwracamy materac, możemy spać na stronie bardziej miękkiej albo bardziej elastycznej. Antyalergiczny, aż siedem stref twardości- pełny wypas. Mój numer jeden pośród materaców termoelastycznych.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie materac musi być przede wszystkim wygodny i zapewniać komfortowy sen. Dlatego bez najmniejszego zastanowienia zdecydowałem się na materace https://senpo.pl/materace/materace-180x200/ dzięki którym mam te wszystkie rzeczy zapewnione.

    OdpowiedzUsuń