wtorek, 24 września 2013

Materace Janpol - medyczne materace w Rzeszowie - dla każdego.

Nowoczesna sypialnia wymaga nowoczesnych rozwiązań. Ale czy to oznacza, że powinnismy korzystać jedynie z wyrobów zagranicznych firm, które wydają masę pieniędzy na kampanie wizerunkowe ?
Cóż, to jest wydaje mi się dobre pytanie.
Weźmy na przykład polską firmę Janpol, która od ponad 20 lat zajmuje się produkcją materaców. Wizerunek firmy nie jest może bardzo dopieszczony- choć katalog mają naprawdę śliczny- założę się, że większość z nas wybrałaby materac innej firmy. I to byłby nasz błąd, zawsze staram się zagrzebac głębiej i w tym przypadku okazało się, że się opłaca, bo ilość certyfikatów, pozytywnych opinii i nagród konsumenckich naprawdę zwaliła mnie z nóg.
Materace Janpol to najwyższa jakość, właściwie każdy z ich produktów jest wyrobem medycznym, czyli takim, który został zatwierdzony przez odpowiednią instytucję jako wyrób medyczny. Ja całkiem sporą ilość produktów tej firmy sobie obejrzałam- materace Janpol w Rzeszowie są dostępne na przykład w salonie Wyspani Związani z Naturą. I szczerze powiem, że jestem zaskoczona, jak świetnie radzi sobie ta polska firma przy tak dużej konkurencji.
No ale z takim doświadczeniem naprawdę można zdziałać wiele- mam nadzieję, że materace Janpol będą jeszcze długo cieszyć się taką popularnością, bo w końcu to nasza rodzima firma :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz