środa, 18 września 2013

Materace Hevea - Przemyśl i Jarosław korzysta z okazji.


Jeśli zapytałby mnie ktoś, jakie materace są najlepszej jakości, to pewnie dość długo bym się zastanawiała. Nie przetestowałam ich jeszcze aż tak wiele, żeby ostatecznie odpowiedzieć na to pytanie :)
Myślę jednak, że pewnie do głowy jako pierwsze przyszłyby mi materace Hevea- Przemyśl i Jarosław się cieszy, bo mają dowózkę za darmo  No trudno, może inni się kiedyś też doczekają :)
W każdym razie wracając do materaców Hevea. Pamiętam, jak pierwszy raz zetknęłam się z firmą, dość mocno zaskoczyło mnie to, że stawia głównie na materace lateksowe. Szukałam zwykłych materaców bonnelowych i ich nie znalazłam. Nie oznacza to oczywiście, że Hevea nie produkuje na przykład materaców kieszeniowych- owszem, takie także możecie zznaleźć w ich kolekcjach, jednak cały czas gdzieś pojawia się lateks, chociażby w formie warstwy w materacu.
Jest to na pewno rozwiązanie przyszłościowe, bo obok pianki termoelastycznej- która też się oczywiście pojawia, to właśnie lateks wydaje się być materiałem numer jeden na kolejne kilkanaście lat.
Oczywiście Hevea nie spoczywa na laurach, bo już przygotowuje kolejną kolekcję Organic, która pewnie, jak nazwa wskazuje, będzie jeszcze bardziej ekologiczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz